موارد مورد نیاز برای کاربران سابق پارمین

دانلود ها

دانلود نرم افزار پارمین نسخه اندروید

دانلود نرم افزار پارمین نسخه ویندوز

دانلود نرم افزار printer share جهت چاپ A4

دانلود نرم افزار parminbixolonprinter ویژه پرینتر های جیبی بیکسلون

دانلود برنامه parminsewooprinter برای پرینترهای جیبی سوو با عرض 58 میلی متر

دانلود برنامه parminsewooprinter برای پرینترهای جیبی سوو با عرض 80 میلی متر

دانلود برنامه parminprinter برای پرینتر های چینی نظیر rongta و baby با عرض 58 میلی متر

دانلود برنامه parminprinter برای پرینتر های چینی نظیر rongta و baby با عرض 80 میلی متر

نکته در صورتی که ار پرینتر جیبی استفاده می نمایید تنها نرم افزار مربوط به پرینتر خود را استفاده نمایید و دیگر نرم افزار های پرینت را حذف نمایید.

کد فعال سازی نرم افزار

جهت دریافت کد فعال سازی نرم فزار شماره تماس و یا آدرس ایمیل خود را که با آن مبادرت به خرید کرده بودید وارد نمایید وکلید دریافت کد فعال سازی را بزنید

دریافت کد فعال سازی نسخه ویندوز

دریافت کد فعال سازی نسخه اندروید

سوالات متداول
1- نحوه انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر

ابتدا برنامه را بر روی گوشی جدید نصب نمایید -سپس فایل 453453.pnm در پوشه ی androiddta در دستگاه مبدا را به همان پوشه و بر روی فایل با همان نام در دستگاه مقصد کپی کنید تا اطلاعات منتقل گردند.در صورت نیاز به کد فعال سازی می توانید آن را از فرم بالا تهیه فرمایید.

2- برنامه ی من باز نمی شود و خطا می دهد

برای حل این مشکل وارد حافظه ی داخلی گوشی شودی و پوشه ی parmindata را حذف کنید. سپس برنامه را مجددا باز نمایید ، برنامه ریست شده است برای ادامه کلید "انتهای عملیات اول دوره" را بزنید مجددا برنامه را باز نمایید گزینه پشتیبان گیری را باز کنید پشتیبان مورد نظر را انتخاب کنید و آن را جایگزین فرمایید. در صورت نیاز به کد فعال سازی می توانید  آن را از فرم بالا تهیه فرمایید.

3- پشتیبانهای پارمین کجا ذخیره می شوند و نحوه ی جایگذاری چگونه است

پشتیبانهای پارمین در پوشه ی parminbackups در حافظه ی داخلی گوشی ذخیره می شوند ، نام آنها تاریخ و ساعت پشتیبان گیری می باشد جهت جایگزین می توانید از طریق منوی پشتیبان گیری پشتیبان را جایگزین کنید و یا فایل پشتیبان را به 453453.pnm تغییر نام دهید و آن را در پوشه androiddta  بر روی فایل با همان نام کپی نمایید.

نکته بسیار مهم: هر چند وقت یکبار از پشتیبانهای خود یک کپی بر روی دستگاه دیگر و یا شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام بگیرید تا در صورت خرابی گوشی قادر به باز گرداندن اطلاعات شوید